Vaiko gerovės komisija 2025-2026 m. m.
|
Nr. |
Vardas, pavardė |
Atstovavimas |
Pareigos taryboje |
|
1. |
Gintarė Tirevičiūtė |
Psichologo asistentė |
Pirmininkė |
|
2. |
Daiva Audarienė |
Logopedė |
Pavaduotoja |
|
3. |
Vilma Nedzveckienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Narė |
|
4. |
Edita Juršėnienė |
Socialinė pedagogė |
Narė |
|
5. |
Romutė Petkūnaitė Matusova |
Specialioji pedagogė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
|
6. |
Justina Norkutė |
Logopedė |
Narė |
|
7. |
Ramunė Sadaunykienė |
Meninio ugdymo mokytoja |
Narė |
|
8. |
Justina Šinkūnaitė |
Priešmokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
|
9. |
Jurgita Kitovienė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Sekretorė |
Vaiko gerovės komisijos funkcijos:
- stebėti ir vertinti vaikų ugdymosi pažangą bei poreikius, nustatyti, kokia pagalba vaikui reikalinga darželio aplinkoje;
- organizuoti ir koordinuoti pagalbos vaikui teikimą (socialinę, psichologinę, specialiąją pedagoginę), bendradarbiaujant su mokytojais, specialistais ir tėvais;
- rengti ir įgyvendinti individualizuoto ugdymo, pritaikytų ar individualių programų rekomendacijas, prireikus teikti siūlymus dėl ugdymo proceso pritaikymo;
- spręsti vaikų elgesio, emocinių, socialinių sunkumų situacijas, inicijuoti prevencines priemones ir pagalbos veiksmus;
- užtikrinti saugią ir palankią vaikų ugdymosi aplinką, analizuoti rizikos veiksnius, teikti siūlymus dėl jų mažinimo;
- bendradarbiauti su tėvais (globėjais), informuoti juos apie vaiko pasiekimus, iškilusius sunkumus ir siūlomas pagalbos priemones;
- koordinuoti prevencinių programų įgyvendinimą darželyje (socialinių–emocinių kompetencijų ugdymas, patyčių prevencija ir kt.);
- analizuoti vaikų lankomumą, elgesio tendencijas, pažangą, teikti vadovui išvadas ir siūlymus dėl prevencinių ar korekcinių veiksmų;
- tarpininkauti ir spręsti konfliktines situacijas tarp vaikų, mokytojų ir tėvų, padėti ieškoti konstruktyvių sprendimų;
- teikti rekomendacijas darželio vadovui dėl papildomų specialistų, priemonių ar paslaugų poreikio.
