Ikimokyklinis ugdymas

Už ikimokyklinio ugdymo paslaugą lopšelyje-darželyje atsakinga

Vilma Nedzveckienė Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Darbo laikas

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pietūs

Pirmadienis

6.30 – 17.00 11.30 – 12.00

Antradienis

6.30 – 17.00 11.30 – 12.00

Trečiadienis

6.30 – 17.00 11.30 – 12.00

Ketvirtadienis

6.30 – 17.00 11.30 – 12.00
Penktadienis 6.30 – 17.00 11.30 – 12.00

Kontaktai Telefonas +370 (5) 2775839

El. paštas Rašyti

Ugdymo grupės 

Informacija

Vaikų darželis – svarbi pradžia vaikui. Nepalik savo vaiko be pradžios!

Ikimokyklinis ugdymas įstaigoje teikiamas vaikams nuo 1,5 iki 6 metų. 

Ikimokyklinio ugdymo(si) tikslas – padėti vaikams išsiugdyti savarankiškumo, sveikos gyvensenos, pozityvaus bendravimo su suaugusiais žmonėmis ir bendraamžiais pradmenis, pažinti savo šalį, pradėti mokytis kūrybiškumo ir mokėjimo mokytis.

Ankstyvasis ugdymas

Kokybiškas ankstyvasis ugdymo procesas remiasi įsitikinimu, kad rūpestis, pagalba ir skatinimas sudaro vieningą visumą, atliepia vaiko gerą savijautą, o įsitraukimas yra būtina sąlyga ugdymosi sėkmei. Pirmaisiais  gyvenimo metais formuojasi pagrindiniai vaiko įpročiai, gebėjimai ir įgūdžiai. Todėl ankstyvasis ugdymas yra nepakeičiamas vaiko vystymuisi ir ateities sėkmei.

Lopšelyje-darželyje tenkinami individualūs vaiko saugumo, aktyvumo, žaidimo, bendravimo, pažinimo, judėjimo, saviraiškos bei pripažinimo poreikiai. Nuo pirmų vaiko atėjimo į darželį dienų jis ugdomas kryptingai, sistemingai, taikant įvairius ugdymo metodus, atsižvelgiant į vaiko individualius poreikius, gebėjimus, tenkinant vaikų saviraišką, tėvų lūkesčius.

Ugdymo įstaiga– tai saugi, jauki, priimanti aplinka, kurioje vaikai ugdosi žaisdami, kur jie mezga pirmąsias draugystes, susipažįsta su pasauliu, mokosi savarankiškumo ir atsakomybės, formuojasi įgūdžius, kurie bus naudingi visą likusį gyvenimą.

Ankstyvasis ugdymas skiriamas vaikams nuo 1,5 metų iki 3 metų. Vaiko raida iki 3 metų labai sparti, intensyvi, netolygi, todėl atsižvelgiama vaiko vystymosi dėsningumus, siekiant mažyliams sudaryti optimalias ugdymosi sąlygas ir patenkint svarbiausius vaiko poreikius: emocinius, pažinimo, žaidimo ir judėjimo.

Ikimokyklinis ugdymas

Ikimokyklinis ugdymas nuo 3 iki 6 metų vykdomas pagal ikimokyklinio ugdymo programą, atsižvelgiant į lankančių vaikų bei šeimų poreikius bei vadovaujantis švietimo ir mokslo ministro patvirtintais ikimokyklinio ugdymo programų kriterijais.

Programos ugdymo turinys orientuotas į vaiko poreikius, interesus, saviraiškos ir savireguliacijos galimybes. Atsižvelgiama į metų rato cikliškumą, sezoniškumą, šventes ir tradicijas. Ugdymo turinį suskirstytas pagal vaiko kompetencijas. Kiekvienai iš kompetencijų priskirtos ugdymosi pasiekimų sritys, aprašytos Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų apraše. Išskirtos kompetencijos sudaro ikimokyklinio ugdymo pagrindą, yra glaudžiai susijusios tarpusavyje, todėl ugdymo procese atsižvelgiama į kiekvieną kompetenciją atskirai ir tuo pačiu į jų visumą. Ugdymo turinys skiriamas kiekvienai vaiko pasiekimo sričiai numatant pedagogo veiklos gaires, apimant ugdymo metodus, priemones, vaiko veiksenas kuriomis numatomi įgyti įgūdžiai, žinojimas, patirtis. Vaiko veiksenoje atsispindi kompetencijos kurios yra ugdomos. Pedagogo veiklos gairės bei vaiko veiksenos nesukonkretintos ir gali būti laisvai interpretuojamos papildant naujomis idėjomis vykdant kasdieninę veiklą.

Vaikai ugdomi pagal šias programas

Ikimokyklinis ugdymas organizuojamas vadovaujantis ikimokyklinio ugdymo programa

Ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymosi pažanga analizuojama du kartus per metus: mokslo metų pradžioje ir pabaigoje, užpildant ir užfiksuojant vaikų ugdymosi pasiekimų žingsnius vaikų pasiekimų lentelėje.

Siekiant padėti pedagogams įgyvendinti Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasie­kimų aprašą (2014), pedagogai vadovaujasi Rekomendacijomis ikimokyklinio ugdymo pedagogui „Žaismė ir atradimai“ . Rekomendacijose ikimokyklinio ugdymo pedagogui į ugdymą žvelgiama iš vaiko perspektyvos – vaikas pripažįstamas kaip savo poreikius, interesus bei patirtį turinti individualybė, gebanti autentiškai mokytis ir kaupti patirtį dialogi­nėje sąveikoje su pedagogu ir kitais vaikais.

Rekomendacijas ikimokyklinio ugdymo pedagogui „Žaismė ir atradimai“ su­daro:

  1. Vadovas pedagogui.
  2. Knygelė vaikams iki šešerių metų „Pakylėta kasdienybė“.
  3. Knygelių rinkinys vaikams iki trejų metų. Jį sudaro 8 knygelės: judantys laiptai„Aš“ pasaulisSmėlio dėžėKalbos spintelėAtradimų takelisKorysPuo­dų orkestrasMedžiagų dialogai.
  4. Knygelių rinkinys vaikams nuo trejų iki šešerių metų. Jį sudaro 10 kny­gelių: judantis pasaulis, „Aš“ – matomas ir nematomas, Kalbos ir knygos gelmė, Žaliasis pieštukas, Energijos upė, Dėlionių kilimas, Pasaulis be sienų, Kūrybiniai dialogai, Mokymosi veidrodis, Realybių žaismė.
  5. Priedai knygelėms: judantys laiptai, „Aš“ pasaulis, Korys, „Aš“ – matomas ir nematomas, Žaliasis pieštukas, Mokymosi veidrodis, Realybių žaismė.
  6. Priedai knygelėms: nuo trejų metų iki šešerių metų. Medžiaga ikimokyklinio ugdymo pedagogui. Žaismė ir atradimai
  • Elektroninis dienynas
  • Priėmimas į lopšelį-darželį
  • DUK
  • Tėvams