Projekto partneriai: Vilniaus r. Avižienių lopšelis-darželis, Vilniaus lopšelis-darželis „Eglutė“, Vilniaus lopšelis-darželis ‚Jovarėlis“, Vilniaus lopšelis-darželis „Pasaka“, Vilniaus Santariškių lopšelis-darželis, Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2019 m. lapkričio 11 d. – 2022 m. sausio 31 d.
Projekto kodas: 09.2.1.-ESFA-K-728-02-0048
Vilniaus lopšelis-darželis „Pasaka“ projekte dalyvauja kaip partneris. Visi projekto partneriai kartu įgyvendina projektą „Virtuali scena – ugdymo tobulinimas, naudojant skaitmenines technologijas“, Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0048, finansuojamą Europos socialinio fondo lėšomis ir (arba) Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis pagal 2014-2022 metų Europos sąjungos investicijų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ įgyvendinimo priemonę Nr. 09.2.1.-ESFA-K-728 „Ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų veiklos tobulinimas“.
Projekto tikslas – Pagerinti ikimokyklinio ugdymo kokybę skatinant pokyčius projekte dalyvaujančių ikimokyklinio ugdymo mokyklų veikloje.
Projekto aprašymas: atsižvelgiant į nepakankamą kultūros meno sklaidą ikimokyklinio ugdymo įstaigose, projekto vykdytojai siekia įgyvendinti projektą, pagrįstą JAV ikimokyklinio ugdymo įstaigose taikoma metodika „Teaching Drama to Little Ones“. Projekto metu siekiama tobulinti ikimokyklinio ugdymo mokyklų veiklą, į jų ugdymo procesą įtraukiant naują metodiką, pagrįstą virtualių technologijų naudojimu bei vaikų kūrybiškumo skatinimu per dramos pamokas. Virtualios realybės (VR) akinių pagalba vaikams sudarytos galimybės pamatyti tikrą spektaklį virtualioje aplinkoje, tai padeda jiems įsitraukti į dramos pamokas.
Projekto veiklos:
- IKT įrangos, būtinos siekiant sukurti bei įdiegti virtualią edukacinę ir mokomąją medžiagą, įsigijimas;
- Virtualios edukacinės ir mokomosios medžiagos sukūrimas (perkėlimas į virtualią erdvę);
- Ikimokyklinio ugdymo mokyklų darbuotojų mokymai ir kūrybinio ugdymo modelio „Virtuali scena“ diegimas veiklą tobulinančių įstaigų veikloje.
Projekto įgyvendinimo dėka penkios ikimokyklinio ugdymo mokyklos atnaujino ugdymo turinį ir įdiegė naujus ugdymo proceso organizavimo modelius, mokymuose dalyvavo 30 pedagogų ir švietimo darbuotojų.