Informacija
Lopšelio-darželio mokytojų taryba – nuolat veikianti Lopšelio-darželio savivaldos institucija, susidedanti iš rinkimais išrinktų mokytojų, atstovaujanti mokytojų interesams ir sprendžianti mokytojams aktualias problemas.
Lopšelio-darželio mokytojų tarybos sudėtis 2025-2030
|
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Pareigos taryboje |
|
1. |
Ilona Mozūraitė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Pirmininkė |
|
2. |
Genė Germanavičienė |
Ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo mokytoja |
Sekretorė |
|
3. |
Vilma Nedzveckienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Narė |
|
4. |
Justina Šinkūnaitė |
Priešmokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
|
5. |
Irena Dirsienė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
|
6. |
Nijolė Dabužinskienė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Narė |
|
7. |
Romutė Petkūnaitė-Matusova |
Priešmokyklinio ugdymo mokytoja, specialioji pedagogė |
Narė |
|
8. |
Ramunė Sadaunykienė |
Meninio ugdymo mokytoja |
Narė |
Lopšelio-darželio mokytojų tarybos kompetencijos:
- aptaria praktinius ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo organizavimo klausimus;
- analizuoja Lopšelio-darželio ugdymo procesą ir numato šio proceso tobulinimo būdus;
- analizuoja Lopšelio-darželio veiklos ir ugdymo programų įgyvendinimą;
- skatina naujovių paiešką ir gerosios patirties sklaidą;
- kartu su Lopšelio-darželio logopedu, ir kitais specialistais sprendžia vaikų sveikatos, saugios veiklos, kalbos, elgesio korekcijos, poilsio ir mitybos klausimus;
- numato bendradarbiavimo su vaikų tėvais (globėjais) ir visuomene kryptis;
- renka atstovus į Lopšelio-darželio tarybą;
- teikia Lopšelio-darželio direktoriui siūlymus dėl mokytojų kvalifikacijos kėlimo;
- pritaria Lopšelio-darželio vidaus tvarkos taisyklėms;
- sprendžia kitus su jos veikla susijusius klausimus.
