Informacija
Meninė veikla taurina žmonių tarpusavio santykius, kryptingai formuoja asmenybės dorovinę sąmonę, charakterio bruožus bei įpročius, valią ir elgesį. Gražus daiktas veikia emociškai. Menas padeda žmonėms suartėti su gėriu, grožiu, dora, atspindi gyvenimą, leidžia suvokti jį per kasdienybės formas. Meninė veikla labiausiai ugdo dorovingumą, jautrumą, gerumą, atidumą, mąstymą, kūrybiškumą bei estetinius jausmus. Menas ugdo vaiko pojūčius, vaizduotę, dėmesį ir atmintį, stambiąją ir smulkiąją motoriką, gebėjimą orientuotis erdvėje. Meninės veiklos metu galime koreguoti vaiko emocines reakcijas ir asmenines savybes, vaikas išlaisvina susikaupusią vidinę įtampą, jausmus, gali padėti išspręsti vidinius konfliktus. Kūrybinis procesas gali būti naudojamas ir ugdymo tikslui pasiekti. Žaidimas dailės priemonėmis lavina vaikų ir suaugusių vaizduotę, moko ieškoti kūrybiškų sprendimų, atsikratyti mąstymo stereotipų.
Tikslas: kurti estetišką darželio aplinką atitinkančią metų laikus šventes. Dalyvauti meninėse veiklose, seminaruose, piešinių konkursuose ir projektuose.
Uždaviniai:
- Plėtoti ugdytinių meninę kompetenciją ugdant kūrybišką, aktyvią, emocingą ir kultūriniai patirčiai atviro vaiko asmenybę.
- Puošti darželio aplinką pagal metų šventes ir darželio organizuojamus renginius.
- Skatinti profesinį pedagogų bendradarbiavimą, plėsti metodines naujoves, dalintis gerąja darbo patirtimi.
Veiklos kryptys: šventės, pramogos, parodos, konkursai, atviros veiklos.
Projektą koordinuoja meninės raiškos ir aplinkos kūrimo projekto komanda.