Aplinkos pritaikymas

Įrenginėjamas sensorinis kabinetas. Sensorinės priemonės vaikams tai specialūs įrankiai, žaislai arba veiklos, kurios skatina jų sensorinį vystymąsi ir padeda jiems suvokti pasaulį per jų penkis pojūčius: regėjimą, klausą, uoslę, lytėjimą ir skonį. Šios priemonės gali būti naudingos vaikams su sensoriniais sutrikimais ar jautriais pojūčiais, tačiau jos taip pat gali būti naudingos visiems vaikams, kad padėtų jiems lavinti pojūčių integraciją ir žaidimą.

Įstaigoje įrengta sensorinė erdvė skatins nusiraminimą, pasirengimą mokymuisi, motyvacijos vėliau sekančioms veikloms didinimui, savireguliacijai per regą, klausą, lytėjimą, kai vaikui yra suteikiama palanki erdvė atitrūkti, susitvarkyti su iššūkiais ir atsipalaiduoti, o tada sėkmingai sugrįžti į ugdymo procesą. Toks patyrimas leis vaikui lengviau priimti informaciją, dalintis savo jausmais, aptarti ir parodyti tai, kas jam yra svarbu, būti visiškai suprastam bei priimtam.

Ramybės kampeliai grupėse. Patirti sėkmę šiuolaikiniame pasaulyje nėra lengva, tai  iššūkis, verčiantis vaiką nuolat būti aktyvų, siekti, nenurimti. Spartus gyvenimo ritmas išvargina net mažus vaikus, todėl kartais norisi pabūti tyloje ir pasimėgauti ramybe. Siekiant stiprinti mažųjų emocinę ir psichinę sveikatą, grupės turi įsirengusios Tylos kampelius. Tai palanki ir patraukli grupės erdvė, kur vaikai gali nusiraminti, atsipalaiduoti, valdyti savo emocijas bei neblaškomai veikti.

 

Užtikrinama struktūruota dienotvarkė grupėse įvairių poreikių  turintiems vaikams.

 

Visose grupėse įrengti interaktyvūs ekranai.

 

Įstaigos koridorių erdvėse įrengti edukaciniai žaidimai.

 

Vaikų biblioteka. Skaitymas yra vienas iš svarbiausių įgūdžių, kurį reikia pradėti lavinti jau ankstyvajame amžiuje. Tai ypač aktualu knygų skaitymo atveju, kuris yra vienas iš svarbiausių būdų ugdyti savo protą ir lavinti raštingumą. Tačiau, kaip ir bet koks įgūdis, skaitymas taip pat reikalauja nuolatinio lavinimo ir tobulinimo. Mūsų įstaigos koridoriuje įrengta biblioteka, kurioje mažieji varto knygeles, susipažįsta su raidėmis, mokosi „skaityti“ paveikslėlius, klausosi pasakų įrašų. 

 

Ugdymo metu naudojamos patyriminės veiklos su steam priemonėmis.

          

 

 

 

 

  • Elektroninis dienynas
  • Priėmimas į lopšelį-darželį
  • DUK
  • Tėvams